Skip to content
Shalom Corps
  • מיתוג
  • UI/UX
  • פיתוח
אתגר
Shalom Corps היא תנועה גלובלית שמעודדת התנדבות יהודית ברחבי העולם – יוזמה שמבקשת לחבר בין עשייה מקומית, עזרה לזולת ותחושת שליחות אנושית חובקת עולם. האתגר במיתוג של גוף כזה לא היה רק ויזואלי - אלא ערכי. רצינו לזקק שפה ויזואלית שתבטא תמיכה, הכלה וחיבור בין אנשים, בלי להיות תלויה בהקשר מקומי או זהות ספציפית. היה עלינו ליצור סמל שירגיש ביתי באפריקה, טבעי בדרום אמריקה ורלוונטי גם בעבור מתנדבים באירופה וארה״ב – וכל זה מבלי לאבד תחושת חמימות, תקווה וקהיל.
פתרון
בחרנו לבטא את הערכים של Shalom Corps דרך שפה חזותית פשוטה, מדויקת ונגישה. הלוגו, שמורכב משני קווים פתוחים שיוצרים יחד מעגל כמעט שלם, מבטא חיבוק, תמיכה וחיבור – בלי להיות מפורש מדי. הוא שומר על איזון בין תנועה לשקט, בין פתיחות למבנה, בדיוק כמו ההתנדבות עצמה. הגריד הגרפי והצבעוניות הכחולה־בהירה מחדדים את התחושה הגלובלית, אך משדרים גם ניקיון, אמינות ותחושת רוגע. השפה הזו באה לידי ביטוי גם בממשקי המשתמש שעיצבנו עבורם – ממשקים שמרגישים מזמינים, חיוביים ולא מתאמצים.
צבעוניות
העולם של Shalom Corps מבוסס על חיבורים אנושיים, אופטימיות ופעולה – והצבעוניות נועדה לשדר בדיוק את זה. בחרנו פלטת צבעים בהירה, נועזת ורב-תרבותית: גווני כחול שמעגנים את המותג בתחושת אמינות, יציבות וניקיון; ורוד עז שמביא איתו אנרגיה, חמימות ונוכחות; וכתום מבריק שמכניס לתוך המערכת תחושת אקטיביות, שמחה ותנועה. השילוב ביניהם מייצר מערכת צבעים ורסטילית, כזו שיכולה לתמוך גם בתכנים רגשיים וגם בממשקים פרקטיים – ולהישאר תמיד חיובית, נגישה ומעוררת הזדהות.
UI/UX
עיצוב ממשק המשתמש של Shalom Corps דרש תרגום של ערכים מופשטים כמו אכפתיות, קהילתיות ותחושת שליחות – לחוויה דיגיטלית נגישה, בהירה ומזמינה. האתר פונה לקהל רחב: צעירים, רכזים, ארגונים בינלאומיים, ותורמים – וכל אחד מהם מחפש משהו אחר, בקצב אחר. היה עלינו ליצור היררכיה ברורה, ניווט פשוט ושפה ויזואלית שמרגישה גלובלית אך אנושית. שמנו דגש על שימוש נכון בצבעים, אייקונים וטיפוגרפיה כדי לייצר תחושת זרימה, שקיפות והזדהות – גם עבור מי שנכנס לאתר בפעם הראשונה.