Becomes
-
מיתוג
-
עיצוב מוצר
-
מידול

אתגר
becomes היא חברת מוצר טכנולוגי־מכאני הפונה לשוק ממוקד ועתיר ידע. האתגר במיתוג היה ליצור שפה שתצליח לגשר בין העולם הפיזי של המכונה, לבין הרעיון המופשט שעומד מאחוריה – טרנספורמציה. הרעיון של “פרפר” – שינוי צורה, אבולוציה, תהליך – היה לב הליבה של החברה, אך נדרש תרגום מדויק שלו לשפה ויזואלית שתהיה גם טכנית וגם מעוררת השראה. לא קונספט רך מדי, לא אגרסיבי מדי – אלא כזה שישדר הנדסה עם נשמה.
פתרון
בחרנו לייצר שפה גרפית המבוססת על קו רציף – קו שמתחיל, מתעקל, משתנה, אך אף פעם לא נקטע. אותו קו עבר בין הלוגו, הדפסים, ממשקים, סרטוני תדמית והדמיות – והפך לסמל החזותי של המסע שעוברת כל יחידה, כל רעיון, כל לקוח. בצורה הזו הצלחנו לשלב את ערך הטרנספורמציה בזהות העיצובית עצמה – מבלי לדבר על שינוי, אלא פשוט להמחיש אותו.
לוגו
הלוגו של Becomes נבנה סביב רעיון של תנועה מתמשכת – תהליך שמתחיל, משתנה, מתעצב, אך אף פעם לא באמת נפסק. החיבור שבין האות b ל-e יוצר צורה מופשטת של פרפר – סמל אוניברסלי לשינוי, אבולוציה ודיוק. הקו שמוביל את הלוגו הוא אותו קו שמופיע בכל שאר חומרי המותג: קו אחד, חי ונושם, שמעביר תחושת המשכיות וחדשנות.



עיצוב מוצר
כשניגשנו לעצב את המוצר בתלת־ממד, שמנו לעצמנו מטרה כפולה: לשמור על זיהוי מיידי למשתמשים שכבר מכירים את המוצר – אך בו־זמנית להבליט את החידושים שבו. עבדנו בזהירות בין הקיים לחדש, הקפדנו לשמר את הפרופורציות, הקימורים והתחושה הכללית, אך שילבנו חידודים עיצוביים שמדגישים את השיפור בחומרים, הנוחות והטכנולוגיה. התוצאה: מודל שנראה מובן מאליו – אבל מרגיש עדכני, מדויק, ורלוונטי יותר מתמיד.
